Test Nevelés

2009.12.03. 08:01

Emlékeim szerint 2005ben volt utoljára tesi órám, ahol hőn szeretett Bélabánk oktatta, hogy a fitt test fontos ebben a rohanó világ mindennapjaiban. Milyen igaza is volt...

Most hogy minyá' 5. éve hogy istenigazából nem mozgattam meg izületeimet izmaimat, csak bringázással rongáltam magam, így néhanapján hiányzik is. A combizmom, karizmom úgyahogy a bringázás során edzésben van/volt, úgy pölö a hátam nem. Most lehet azt mondani szedjem elő a Norbi Ápdétet, vagy a Réka tornáját de az első mozdulat után ki is hajítanám a lemezt. Igazi tesiórára volna szükségem.  Volt olyan tesióra ahol sorokba fejlődtünk, keresztbe tettük a padokat és különböző gyakorlatokkal mentünk át rajta. Aztán még a szekrény ugrás, a kötélmászás ami még hiányzik. Viszont a Qper egyáltalán nem, sőt gyűlöltem. Hol fogok én 12percig futni, nem vagyok én megbolondulva. Ha elmegy a busz jön majd a másik, nő után meg pláne, hogy nem futok...

Jó mondjuk amit mutatok, az tánc, de jól megmozgatja a testet. Személyes kedvencem a Step Up utolsó táncjelenete :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zoci.blog.hu/api/trackback/id/tr401570457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása